Monday 18 June 2012

bila sim buat hal menjadi MONSTER untuk beberapa PULUH MINIT...

pernah tak korang bila ada kecemasan sim korang buat hal pastuh bukan untuk sehari tapi untuk hari-hari

mungkin ada punya
sebab aku ada salah satu mangsa KEJAHATAN SIM CARD HAMPEH
bukan satu sim aku rosak nie DAH DUA SIM da lahtuh DUA-DUA M****
EEEEE GERAM NYEW AKU....





macam nak campak jew fon jadik macam nie
kalau betul aku paki iphone nie jadahlah aku baling campak
kang free dapat ketuk kek mak
dalah tuh aku nak mesej ayah aku pun susah suruh kirim barang
sampai naik susah aku dibuat oleh SIM CARD UHHH
da lah tuh kejap2 dapat mesej dari operator macam hampeh
sampai mesej orang aku ta dapat balas..
nak buat kol pun tak dapat
mahu jew aku bako habes semua center diewang
*padahal diewang cuma buat kejew jew*
aku dah malas nak merangkak nak pergi center die da la jauh dekat pasar besar lak tuh
bila lak aku nak pergi ..
eeeee
ingin ku patah-patahkan benda lah ini tapi aku tak mampu
*menyampah ajola*

hmmm kenew tunggu benda baharu la nie baru jadik

arghhhhhhhhh















3 comments:

  1. salam kenal.hai si comel.i dah follow blog kiut ni.follow i balik ye..tq..;D

    ReplyDelete
  2. hi there.....saya tak penah kena lagi SIM buat hal...hehehehe......

    ReplyDelete
  3. saya da dua sim da .....


    T^T

    ReplyDelete