Wednesday 25 January 2012

kemalangan di tahun 2011 T^T

Selasa                      28 july2011 12:31

Suatu kemalangan jalan raya telah menimpa aku..
Aku telah mengalami kesakitan yang sangat pada waktu itu.
Bahu aku telah patah dan aku mengalami kecederaan di lutut ku..


Aku bercelaru pada ketika itu…
Aku banyak memikirkan banyak perkara yang x perlu aku ingatkan dan fikirkan kerana ia Cuma meletihkan aku ......aku lewat dan aku cuai atas kesilapan aku sendiri..
Aku memikirkan cara untuk aku meminta maaf kepada dia mungkin aku ada melakukan perkara yang menyakiti hatinya tapi kenapa aku perlu memikirkan sedangkan dia tidak pernah memikirkan pasal aku kenapa aku membodohkan diri aku untuk hmm biarlah lah rahsia.

Apa yang aku rasa sekarang bahawa aku dan dia sudah membina jurang dalam hubungan persahabatan...

Rasa seperti hati yang hilang kunci untuk membuka pintu hati...
Aku rasa macam serik mengenali lelaki kerana dipersekitaran aku sekang dikelilingi oleh lelaki aku tidak mempunyai kawan perempuan yang ramai tetapi etika moral tetap akanku jaga...tak akan ku biarkan orang lain cuba mencalitkan ludah kepada maruah yang tidak terhingga nilainya                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             ..                   
                Aku nak tumpukan perhatian aku kat pembelajaran dan x nak buangkan masa lagi                ..

No comments:

Post a Comment