Saturday 4 February 2012

8 febuari 2012-20 febuari 2012

balik kampung hope dapat pergi dengan pulang dengan selamat
heeyy acheh i hope my journey there are safe and hope all people are nice with me and my family
just pergi dengan ayah dengan adik jewr -__-

ayah aku cakap 20 kita balik sini huuuraiii...
tak sabar nyew...
cepat2 la..
sebab apew aku balik kampung aku ada majlis kat sana 
ayah aku cakap akak sedara aku kawin...sapa kah yang kawin tuh..
kenal kewr tidak akak aku uhh
yelar da lama ta balik da nk 15 tahun kot..
aku cuma ingat 4 orang jewr kot...
wawa
kak seri
pakcik ah
abang dani
 tuh pown aku kenal diewang bab diewang pernah datang sinie...

haih da la tuh diew ta dapat ambik aku kat airport time balik nanti
tapi taper aku ta kisah sebab diew ta janji pun....
lagih pun aku ingat dapat balik sesowang nanti tapi ayah aku cakap diew balik sekali sebab diew da beli tiket 
pergi balik yang sama..
haih macam mana aku nak rakan journey aku at sanew nanti
henfon camera pown ta cantik aku da cakap da nak henfon tuh p beli yang lain buat pew..
sabar jela nanti nak test banyak kali nak masak ngan henfon uh baru aku ok kot...hope so..

doakanlah perjalanan ku disana...semoga aku,ayah dan fikrie selamat pergi dan pulang..


No comments:

Post a Comment