Thursday, 1 March 2012

cerita dalam hati untuk aku terbang tinggi-tinggi

cerita makcik yang tak celoteh tak membebel tak kerenah melayari hidup sementara menunggu keputusan
keputusan yang bakal menentukan jalan masa depan aku dan mencorak serta merwarnainya sama ada cantik atau tidak..

keputusan STPM ya,...
doa semoga aku dan semua dapat membolosi ujian itu..
aminn

makcik nie sangat takut sebab makin dekat makin ramai yang mengepost kat  facebook,twitter dan laman sesawang yang lain tentang keputusan ni..
apew yang nak celoteh kat sini kalau dapat keputusan yang baik aku nak sambung kat mana-mana institusi yang menawarkan peguruan..
serius aku nak jadik cikgu
cikgu apa aku nak jadik??
cikgu bm,sejarah,geografi,..

pengajian perniagaan hmm aku tak terer macam sir jerald la...
aku nak terbang setinggi-tinggi maksud dia aku nak kejar cita-cita tu jadi realiti...
hope so..
korang lak nak kejar apew nanti..??

No comments:

Post a Comment