Saturday 19 May 2012

tak perlu berputus asa..♥

hari nie aku nak cerite sikit dengan topik aku
TAK PERLU BERPUTUS ASA
banyak perkara yang membuatkan aku atau mungkin orang lain cepat mengalah dan berputus asa dalam beberapa perkara..ramai yang sangkal kalau die jatuh banyak kali tapi tak kemana tadew perubahan maknanya hmm tak payah la buang masa kejar benda yang bukan menjadi milik kita/atau bukan kita punya

dalam perkara peribadi khususnya

HUBUNGAN SESAMA MANUSIA

♥KELUARGA♥
betul kata kawan aku kalau kita sayangkan keluarga kita teruskan berdoa dan berhajat semoga mereka dirahmati olehNya walaupun diewang tak taw..buatlah dengan penuh ikhlas,sabar,biarlah mereka buat apa kat korang diewang tetap keluarga kita sampai mati..
kalau dicicir jangan endahkan perasaan tuh buang jangan layan.kalau layan lqagih menduka-cuka jew...jangan pernah berputus asa berdoa yang terbaik walaupun orang lihat kita plastik sekurangnya kita tak mendoakan yang buruk kat orang.
♥my cokolat ilysm♥


♥KAWAN♥


aku tak nak give up kalau ada kawan yang sayangkan aku.aku tengok majoriti lelaki boleh stand kawan sampai mati tak macam perempuan..ada gak la yang jumpa perempuan kawan sampai hujung nyawa tapi tak ramai..
tapi aku hope persahabatan kami sekawan berkekalan sebab mana nak cari sahabat macam korang semua..korang semua happening
ada lagih yang lain tapi gambar diewang tade..



♥KEKASIH♥
maaf
saya ada tulis nie
"aku lebih bahagia dan never give up to be the best among the best to be something special"
aku memang takkan berputus asa kalau orang buat aku rasa terbaik bagi mereka
memang saya single
tapi saya memang tak available untuk sesiapa buat masa ni
terima kasih sebab sayang and suka kat kiterw..
sebab saya percayakan doa saya kalau ada jodoh takkan kemana..amin ..
♥insyallah♥


♥MASA DEPAN♥
aku tak akan berputus asa walaupun aku tak dapat temuduga untuk pendidikan tapi aku berharap aku akan dapat mana-mana u untuk mengubah masa depan aku sendiri.
aku sememangnya berharap untuk menjadi seorang guru yang berjaya mendidik anak murid
dan berjaya mengubah stail life aku....tapi tuh tak kan aku jadikkannya sebagai alasan nak berjaya..
banyak peluang yang disediakan cuma tinggal pada kita sama ada kita nak atau tidak jewr..

No comments:

Post a Comment