Monday 29 April 2013

yang lepas itu...aku rindu


selamat petang semua  
harinie aku dari instagram sampai ke blog...dari instagram kawan aku terjumpa rakan sebaya yang sememangnya aku kenal dari sekolah rendah lalu aku usha instagramnya tapi di"private" oleh empun ya instagram lalu aku terjah link dia..aku "stalk punya stalk" kemudian aku jumpa komen dari dulunya ketua kelas aku tahun 2011...hahhaha

sori to say why yu sooo KEDING LEMPING MACAM IKAN KERING..???
terkejut makk....dulu comel yew tak...tetiba keding....bila terinfgat dia ingat semua yang lepas....darikenal sampai lah ,asuk u..

bukan dia sorang tapisemua yang aku mula kenal...kawan2 semua...YA ALLAH sweetnya even sampai gaduh2 pun teringat gila...sengal kan kami...hahahahha...sekarang nak jumpa da susah semua sibuk..kalau diewang tak sibuk aku lak yang sibuk....hummm semua tinngal kenangan bila sorang rindu bagitahu habis semua haru~~~...

RINDU SEMUA

1 comment: