Sunday 29 January 2012

ketila perasaan berceramuk rindukan saat bahagia bersama walaupun mereka didepan mata

sunyi terasa seperti itulah perasaan aku sekarang ..
rasa sunyi walaupun ramai didepan mata 
sunyi dan rindu untuk bersama mereka dikala mereka tidak sibuk dengan urusan seharian "kerja"
rindu beriadah bersama mereka.
hati aku sekarang cuma diisi dengan ketabahan dalam mnjalani hidup di rumah yang kadang kala
terluka...
mereka sibuk mencari rezeki unruk menyara hidup anak-anak mereka 
sibuk untuk memenuhi kehendak anak-anak mereka 
tapi
keperluan mereka??
aku tak taw sama ada mereka beri secara langsung atau tidak.
jarang sekali mereka meluangkan masa bersama aku dan yang lain seperti keluarga yang lain


aku tipu kalau aku tipuu yang aku tak heran bila kau nampak ada keluarga lain keluar bergembira bersama
aku tipu kalau aku tabah melihat keluarga yang lain bahagia
aku tipu kalau aku seronok bila bersama yang lain tapi bukan mereka..
aku rindu setiap kenangan yang tercipta antara aku dengan mereka
tapi aku tak taw sama ada mereka sedar ataupun tidak mengenai ini
sedar bahawa seorang gadis yang sunyi daan rindu bersama mereka
aku sayang mereka tapi untuk mereka untuk aku tak merasa kepuasan
duduk bersama satu keluarga makan bersama gelak bersama kongsi masalah bersama
da lama ditinggalkan

hati aku sungguh kecil dan mudah dihancurkan


aku da buat macam cara untuk kembali kenangan lama
tapi
annoying
tuh yang boleh aku jawab


aku takut kalau aku minta aku dikatakan macam2.

tak banyak aku minta cuma luangkan masa bersama untuk beriadah bersama
jangan jauhkan anak

maaf apa aku katakan sememangnya aku rindukan semua kenangan..
sayang semuanya

-0_0-

No comments:

Post a Comment