Saturday 28 January 2012

mimpi yang mengharukan sehingga menjuraikan air mata tapi mimpi itu cukup indah...

indah dan sukar untuk diceritakan di sini
mimpi nie bermula tak macam cerita cinta pandang sekali adess terus jatuh hati
sebab aku dah lama kenal pun...
hehehe mula dengan kawan terus bersayang aku tak pakai cinta sebab aku tak kenal cinta 
cinta tuh jahanam 

 tapi sayang aku kisahkan ^.^

says aku dibawa jumpa orang tuanya bagi merestui hubungan kami...uhh bahagianya
says lagi diew kacau aku time masak ngan maknya adess nakal wehhh..
akhirnya hubungan kami di restui then kami ikat dengan tali pertunangan selapas tiga hari 
pertemuan kami dengan keluarga nya..
cantik taw majlis tuh simple comel jewr..

kami ikat 3 minggu jewr bab tak elok ikat lelamewr
then kami nikah and bersanding belaja sesamewr walaupun course berbeza

tak reti nk cerita detail sangat 


hope bahagia jadi kenyataan...
^.^

No comments:

Post a Comment